Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kompaktní město - aneb co nového se může ještě dít v Brně mezi nádražími
Stuchlík, Aleš ; Konvička, Miloslav (oponent) ; Havliš, Karel (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou brněnského hlavního nádraží a rozsáhlého území za tímto nádražím, včetně širších souvislostí v rámci železničního uzlu Brno a spádového regionu. Nádraží je v návrhu situováno v uživatelsky a provozně výhodné poloze v centru města. Zanádraží tak zůstává z pohledu centra za nádražím, nezůstává ale vnitřní periferií města. Blízkost centra města, vlakového i autobusového nádraží a tok řeky Svratky dávají jedinečné předpoklady pro vznik atraktivní čtvrti. Autor odmítá funkcionalistické uspořádání města a vertikální segregaci komunikací. Nová městská část je komponována za využití tradičního urbanistického repertoáru: ulic, náměstí a nábřeží vymezených uzavřenou blokovou zástavbou. Důraz je kladen na funkční systém veřejné dopravy, příznivé podmínky pro pěší pohyb a udržitelnost individuální automobilové dopravy, které je poskytnut prostor pro zajištění obsluhy oblasti, ale ne pro živelný růst ohrožující městské prostředí.
Kompaktní město - aneb co nového se může ještě dít v Brně mezi nádražími
Stuchlík, Aleš ; Konvička, Miloslav (oponent) ; Havliš, Karel (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou brněnského hlavního nádraží a rozsáhlého území za tímto nádražím, včetně širších souvislostí v rámci železničního uzlu Brno a spádového regionu. Nádraží je v návrhu situováno v uživatelsky a provozně výhodné poloze v centru města. Zanádraží tak zůstává z pohledu centra za nádražím, nezůstává ale vnitřní periferií města. Blízkost centra města, vlakového i autobusového nádraží a tok řeky Svratky dávají jedinečné předpoklady pro vznik atraktivní čtvrti. Autor odmítá funkcionalistické uspořádání města a vertikální segregaci komunikací. Nová městská část je komponována za využití tradičního urbanistického repertoáru: ulic, náměstí a nábřeží vymezených uzavřenou blokovou zástavbou. Důraz je kladen na funkční systém veřejné dopravy, příznivé podmínky pro pěší pohyb a udržitelnost individuální automobilové dopravy, které je poskytnut prostor pro zajištění obsluhy oblasti, ale ne pro živelný růst ohrožující městské prostředí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.